Kokoomuksen Kaarinan Kunnallisjärjestö ry

Kaarinan Kokoomuksen kunnallisjärjestö perustettiin vuonna 1979 koordinoimaan paikallisten yhdistysten toimintaa. Paikallisjärjestö onkin toiminut aktiivisesti Kaarinassa jo yli neljän vuosikymmenen ajan.

Matkan varrella olemme  vaikuttaneet ratkaisevasti moniin päätöksiin, jotka ovat muovanneet Kaarinaa nykyiseen muotoonsa. Olemme aina seisoneet  asukkaiden puolella ja näin aiomme tehdä jatkossakin. Toimimme yhteistyössä muiden poliittisten ryhmien ja yhteisöjen kanssa, sillä tiedämme, että suurimmat voitot syntyvät yhdessä tekemällä.

Tarjoamme alustan keskustelulle ja päätöksenteolle tärkeistä paikallisista asioista. Meitä yhdistää sitoutuneisuus kehittää Kaarinaa asukkaiden tarpeiden mukaisesti. Haluammekin rohkaista kaikkia kaarinalaisia osallistumaan aktiivisesti kaupunkimme kehittämiseen ja tarjoamme siihen sopivan väylän.

Jäsenliitot ja läheisjärjestöt

Kokoomusnaiset: www.kokoomusnaiset.fi