Mikko Aaltonen Kaarinan Kokoomuksen valtuustoryhmän johtoon

Kaarinan Kokoomus valitsi sunnuntai-illan kokouksessaan valtuustoryhmälleen uuden puheenjohtajiston. Kaarinan suurimman valtuustoryhmän puheenjohtajaksi valittiin Mikko Aaltonen ja varapuheenjohtajaksi Janne Aso. Valtuustoryhmän sihteerinä jatkaa Tero Kuusisto. Puheenjohtajan paikka vapautui Sanna Vauranojan ilmoitettua aiemmin luopuvansa puheenjohtajuudesta.

"Kiitokset Sannalle hienosti hoidetusta työstä ja lämmin kiitos luottamuksesta koko valtuustoryhmälle. Ehdokkaita puheenjohtajistoon oli useampia ja tämäkin osoittaa, että ryhmä on aktiivinen ja vastuuta halutaan kantaa. Vaalikauden aikana on jo tultu Kaarinassa pitkä harppaus eteenpäin poliittisessa keskustelukulttuurissa ja tästä on hyvä jatkaa. On aivan selvää, että loppukaudesta tulee poikkeuksellisen haastava ja yhteistyön merkitys kasvaa entisestään. Nyt todella kysytään yhteen hiileen puhaltamista koko Kaarinassa. Rohkeutta vaikeidenkin ratkaisujen tekemiseen pitää nyt löytyä." sanoo Aaltonen

Kaarinan kokoomuksen ryhmä on 17:llä kaupunginvaltuutetullaan Kaarinan suurin valtuustoryhmä.