Piikkiön Kokoomus ry on yksi Suomen vanhimmista kokoomusyhdistyksistä. Se perustettiin vuonna 1919. Kuulumme Kokoomuksen Kaarinan kunnallisjärjestöön. Vietimme 100-vuotisjuhlallisuuksia elokuussa 2019. Viime vuonna aloitettua Kokoomus Kaarinassa 100-vuotta -luentosarjaa jatkettiin tiistaina 4.helmikuuta Eduskuntatutkimuksen keskuksen johtajan , professori Markku Jokisipilän luennolla "Kaikuja 1920-30 -luvuilta". Tilaisuudessa oli paikalla runsaasti yleisöä. Huhtikuussa oli suunniteltu pidettäväksi Pontelassa Paikallishistoriaa! -tilaisuus, mutta jouduimme koronaviruksesta johtuen siirtämään tilaisuuden myöhemmin päätettävään ajankohtaan - tämä ajankohta on 9.11.20 maanantaina klo 18.00. Ehdimme ennen tapahtumien alasajoa aloittamaan helmikuussa myös paikalliskahvilassa pidettävät Kokoomus kuuntelee -tilaisuudet. Seuraava Kokoomus kuuntelee -tilaisuus on 1.10.20 klo 17.30 alkaen Kahvila Pirskatissa Hadvalantie 8. Aiheena on maankäyttö ja paikalla myös viranhaltija , kaupunkikehitysjohtaja Päivi Liuska-Kankaanpää valtuutettujen ja lautakuntien edustajien lisäksi.

Tule mukaan Piikkiön Kokoomukseen!

Kokoomus tarjoaa vaikutusmahdollisuuksia monella eri tasolla, samoin ajattelevia ystäviä ja monipuolista toimintaa. Vuoden päästä, keväällä 2021 on kuntavaalit, joihin osallistumiseen Piikkiön kokoomus  tarjoaa hyvät mahdollisuudet - voit ryhtyä ehdokkaaksi tai muutoin tulla mukaan kampanjointiin ja yhdessä tekemiseen. Sivustolla www.ehdolle.fi               voit ilmoittautua itse ehdokkaaksi tai ehdottaa ehdokasta ! Voit myös ottaa yhteyttä yhdistyksemme ehdokashankinta-aktiiviin, Kalervo Korvensyrjään tai kehen tahansa jäseneemme alla.

Piikkiön Kokoomus hallitus 2020