Petri Ahokas - 163

Koulutuksella Kaarina kuntoon!

Sari Ahola - 164

52 v. Kasvat.kand., kohta maisteri, työkyvyttömyyseläkkeellä

Aktiivinen ja aurinkoinen vaikuttaja, vammaisuudestaan huolimatta. Suojelee Itämerta ja saimaannorppaa, ympäristöä yleensäkin. Kierrättää ja etsii kestäviä ratkaisuja, suosii kevyttä- ja julkista liikennettä -aina kun voi. Panostaa ennaltaehkäisyyn mielenterveystyössä. Sivistys, yhteinen vastuu kotikunnasta ja nollatoleranssi väkivallalle ovat tärkeitä arvoja.

Jukka Haroma - 170

61 v. merkonomi, kuljetusalan talous ja logistiikka

Hyvin hoidettu talous takaa meille kaikille Kaarinalaisille toimivat peruspalvelut, vauvasta – vaariin. Kun talous on kunnossa, pystymme panostamaan myös ympäristö-, kulttuuri- ja liikuntapalveluihin. Veroäyrin nostot eivät ole hyvää taloudenpitoa, organisaation ja toiminnan kehittäminen on.

Hannu Hurme - 173

66 v. Rovasti

Ratkaisuhakuinen neuvottelija. Vahvalla joukkueella vahvaa politiikkaa.

Sirpa Hyppönen - 174

78 v. Kirjastonhoitaja, eläkeläinen

Kaikille turvallista eloa ja oloa Kaarinassa.

Ikäihmisten on saatava oikeaa apua silloin, kun he sitä tarvitsevat . Järjestöt tuottavat laadukkaita vanhuspalveluita  ja vapaaehtoistyö parantaa ihmisten arkea ja torjuu syrjäytymistä ; varmistetaan niille toimintamahdollisuus .

Marja-Helena Salmio - 209

71 v. Terveystieteiden lisensiaatti, rehtori, (eläk.)

Teot ovat kauneinta puhetta. Puhujia riittää, tekijöitä on vähemmän. Haluan säilyttää Kaarinan hyvänä paikkana asua, kasvattaa perhettä, tehdä työtä ja vanheta.

Olli-Pekka Sysinoro - 216

52 v. KTM, IT-konsultti

Jahka kunnan tulopuoli on kunnossa ja talous tasapainossa on kykyä järjestää palveluitakin. Tuloja saadaan hyvää asumista ja yrittäjyyttä edistämällä, ei velkaa tekemällä. Kaarinan on aika ottaa paikkansa osana kehittyvää talousaluettamme eikä ulkoilmamuseona.

Kaarina Veira - 224

73 v. HuK, erityisopettaja

Eläkkeellä ollessa aikaa riittää kunnallispolitiikkaan kuin myös muihin harrastuksiin.

Eeva Vikström - 225

68 v. sairaanhoitaja, eläkkeellä

Omaishoitajana koen vanhusten ja omaishoitajien arjen vaikeuksien helpottamisen tärkeäksi, olenhan toiminut yli 38 vuotta vanhusten sairaanhoitajana.